Individuálna výroba

#1
Čo je individuálna výroba?
  1. Je to zákazková výroba výfukového systému podľa preferencií zákazníka
  2. V individuálnej výrobe vieme vyrobiť výfukový systém takmer na akékoľvek auto.
  3. Zameraním individuálnej výroby je zefektívnenie funkčnosti výfukového systému a naše výfukové systémy sú cieľené na športové použitie.
  4. V špecifických prípadoch, keď je originálny diel neúmerne drahý, alebo už nie je dostupný, vieme vyrobiť výfukový systém aj s originálnymi parametrami.
#2 Ako to funguje?
  1. Pri individuálnej výrobe sú vždy dôležité informácie. O aute, motorizácii, Vašich očakávaniach a podobne. Preto si tieto informácie skúste zhrnúť už pri prvotnom kontakte s nami.
  2. My Vám navrhneme riešenie, ktoré by najviac vyhovovalo Vašim požiadavkám. V prípade potreby cez email následne dohodneme ďalšie detaily ohľadom návrhu. Návrh riešenia spracovávame zväčša do 24h od odoslania dopytu.
  3. Dohodneme termín a dobu možnej realizácie.
Dozatník - v prípade záujmu o cenovú ponuku
#3
Pravidlá individuálnej výroby
  1. Prvoradé sú vždy informácie o aute, motore a preferenciách zákazníka, bez nich nevieme navrhnúť výfukový systém a ani odhadnúť predpokladanú cenu.
  2. Pri výrobe individuálne navrhovaného dielu musí byť auto vždy počas celej doby realizácie u nás na zdviháku. Podľa originálneho dielu / predlohy sa dá nový diel vyrobiť iba v špecifických prípadoch.
  3. Delenie a napájanie
    • a. Stávajúce diely neprerábame a neupravujeme. Práce ako „vyrezať“ tlmič, alebo katalyzátor nerobíme.
    • b. Vyrábame iba kompletné diely.
    • c. Vždy sa snažíme zachovať pôvodné miesta delenia výfukového systému, aby aj naše diely boli vymeniteľné za originálne diely.
    • d. Ak nevyrábame celý výfukový systém a napájame naše výrobky na originálny systém, vieme sa napojiť iba na zdravé (nehrdzavé) potrubie / prírubu.
  1. Duplex
    • a. Ak požadujete ukončenie iné ako originálne, či už duplex, ukončenie v strede, pod prahmi, alebo iné, a v prípade že sme takéto ukončenie na daný typ auta ešte nerobili, na návrh riešenia a cenovú kalkuláciu potrebujeme obhliadku vozidla. Na obhliadke sa dá dohodnúť emailom alebo telefonicky.
    • b. Informácia že taký výrobok ponúkajú iný výrobcovia v žiadnom prípade nestačí. Veľa krát predajcovia na internete predávajú výrobky ktoré v skutočnosti veľmi zle pasujú na auto.
    • c. Ak sa z nejakých príčin nedajú dodržať naše kvalitatívne štandardy, takýto výrobok nebudeme vyrábať.
#4
Spracovanie
  1. Všetky časti všetkých našich výrobkov sú vyrobené z nehrdzavejúcej ocele triedy 304.
  2. Zvárame takmer výhradne metódou TIG zvárania v ochrannej atmosfére Ar. Prídavný materiál na zvaroch používame taktiež výhradne nerez.
  3. Na tlmenie používame tlmiacu vatu na báze sklených vlákien, špeciálne určenú na použitie vo výfukových systémoch áut.
  4. Všetky výrobné postupy a následne všetky produkty podliehajú prísnej kontrole aby sme zabezpečili špičkovú kvalitu všetkých našich výrobkov.
#5

Zvýšenie výkonu

Našou hlavnou prioritou je vždy maximálna funkčnosť výfukového systému. Funkčnosť sériového výfukového systému je zväčša limitovaná znižujúcimi sa nákladmi na výrobu a zvyšujúcimi sa nárokmi na emisie a hlučnosť. Preto bývajú sériové výfukové systémy často pre daný motor nevyhovujúce. Úpravou parametrov výfukového systému sa dá docieliť zvýšenie výkonu motora a zlepšenie priebehu krútiaceho momentu.

Viac informácii o zvyšovaní výkonu

#6

Zvuk

Zvukový prejav auta tvorí motor. Dieslové motory majú iný zvuk ako benzínové motory, tak isto V6 má vždy iný zvuk ako V8. Výfukovým systémom sa dá zvukový prejav motora iba do istej miery tlmiť / netlmiť, výfuk samotný nedokáže zvuk tvoriť.

Viac informácii o zmene zvuku

#7
Vzhľad

Dizajn ukončenia výfukového systému je pre veľa zákazníkov kľúčovým faktorom, prečo sa pre náš produkt rozhodujú. Ako pri všetkých častiach výfukového systému, aj tu sa vždy snažíme výjsť zákazníkovi v ústrety a splniť jeho očakávania. No aj tu existujú limitácie toho, čo sme schopný vyrobiť. 

Viac informácii o možnostiach vzhľadu