Malosériová výroba
Referencie
Motoršport
- Inter Cars MX-5 Cup – Návrh a malosériová výroba kompletného výfukového systému na Mazdu MX-5 NA 1.6 pre slovenský pohár Inter Cars MX-5 Cup
- MATERIALMORD Racing DE – Návrh a malosériová výroba turbozvodov na VW VR6 motory, určené na šprintové závody na 400m
- SP-EL.cz – Návrh, prototypovanie a malosériová výroba kompletného výfukového systému na závodné vozidlá Škoda Felícia 1.3i a 1.6i
Prvovýroba
- K1 Attack – Návrh, prototypovanie a malosériová prvovýroba výfukového systému na vozidlá K1 Attack s motorom Ford V6
- Aeromobil – Návrh a prototypovanie kompletného výfukového systému pre Aeromobil R&D s.r.o.
- Shark Aero – Návrh a prototypovanie výfukového systému na lietadlo Shark Aero UL
Historic
- Kloadomustang CZ – Návrh, prototypovanie a malosériová druhovýroba výfukového systému pre vozidlá Ford Mustang 1. generácie s motormi smallblock V8 a bigblock V8 vrátane výfukového systému na Mustang Eleanor.
- Munich Icons BE – Návrh, prototypovanie a malosériová druhovýroba výfukového systému pre vozidlá BMW E24 635CSi a BMW E21 320 a 323i
Poradenstvo
Poradenstvo ako prvá predvýrobná fáza: V prvej fáze vývoja a výroby malosériového produktu sa zameriavame naanalýzu požadovaných parametrov výfukového systému a podmienok v ktorých bude výfukový systém pracovať. V spolupráci s Vami v tejto fáze hodnotíme hlavne vyrobiteľnosť a predpokladanú prácnosť výroby. Vieme Vám poskytnúť rady a návrhy, ako ideálne Vaše požiadavky realizovať a tiež informácie z praxe, ako najvhodnejšie výfukový systém riešiť. V tejto fáze sa tiež určuje predpokladaná cena výroby jedného kusu.
Dizajn produktu, druhá predvýrobná fáza: V tejto fáze Vám vieme ponúknuť kompletný návrh riešenia výfukového systému. To znamená návrh optimálnych parametrov zvodov (ak sú požadované), vedenia potrubí, ako aj konkrétny návrh konštrukcie tlmičov, ktoré budú na produkte použité. V tejto fáze sa určuje presná cena výroby jedného kusu a následne ceny pri rôznych odberných množstvách.
Prototypovanie
Po uzavretí predvýrobných fáz Vám vieme ponúknuť prvú výrobnú fázu, ktorou je výroba prvého prototypu výrobku. Tá je realizáciou stanoveného dizajnu v rovnakom prevedení v akom sa budú vyrábať už finálne produkty. To znamená, že už v tejto fáze sú navrhnuté a vyrobené presné zváracie prípravky na zvárací stôl, v ktorých sa prototyp vyrobí. Už prototyp je teda spracovaný a vyrobený presne v tom postupe, v ktorom budú následne vyrábané finálne výrobky malosériovej výroby. Na základe výsledkov z reálnych testov je následne možné podľa potreby prototyp upravovať, alebo vrátiť do fázy dizajnu a jeho parametre upraviť. Fáza prototypovania, úprav prototypu, poprípade výroba ďalších verzií prototypu pokračuje až kým sa neuzavrie finálny dizajn produktu.
Výroba a kapacity
Samotná malosériová výroba prebieha na špeciálne navrhnutom zváracom stole s našimi zváracími prípravkami. Na malosériový výrobu máme dedikovaného jedného pracovníka, ktorý celú výrobu realizuje. Preto sa malosériová výroba neriadi podľa kalendáru individuálnej výroby a zväčša je možné stanovenú výrobu realizovať do 14 dní od zadania objednávky, samozrejme podľa jej rozsahu. Minimálne odberné množstvo býva spravidla 5ks výrobku. Maximálne odberné množstvo sa teoreticky pohybuje okolo 100ks, podľa rozsahu zákazky.
Stroje a vybavenie
Zváranie:
Naša firma je vybavená viacerými druhmi zváračiek schopnými zvárať technológiami TIG, MIG a WIG. Sme teda schopný zvárať všetky materiály používané na výfukových a sacích systémoch motorov. Zvárame oceľ, nerez, hliník a titán. Zváranie realizujú traja certifikovaný zvárači, každý s viac ako 10r. skúsenosťami v odbore.
Ohýbanie potrubí: Súčasťou nášho vybavenia je NC ohýbačka potrubí s vnútorným trnom ERCOLINA TOP030.
Ohýbané priemery
- 40×1,5mm
- 40x2mm
- 45×1,5mm
- 45x2mm
- 50×1,5mm
- 50x2mm
- 54×1,5mm
- 60×1,5mm
- 70×1,5mm
Polomer ohybu je daný ako dvojnásobok priemeru potrubia
Ostatné:
- Hydraulický lis s vlastnými lisovacími formami
- Sila 70 ton.
- Sústruh
- TOS SV1
- Stojanová vŕtačka
- Ručná plazmová rezačka
- Automatická leštička rúr
- Automatická mechanická leštička potrubí sa využíva hlavne na mechanické leštenie okrasných koncoviek výfuku. Je schopná leštiť rúry aj elipsové tvary.